Posted in Հայրենագիտություն

Ես` սեբաստացի եմ

Ես Սեբաստացի Էրիկն եմ: Ես Սեբաստացի դարձա 5 տարեկանում:Ես արդեն 9-ը տարեկան եմ և սովորում եմ 5-րդ դասարանում:Մինչև իմ Սեբաստացի դառնալը քույրս Մարին արդեն Սեբաստացի էր, նա սովորում է 6-րդ դասարանում:Մեր դպրոցում սովորում ենք համակարգչով և ունենք մեր անհատական բլոգները, ինչը մեզ դարձնում է մեդիագրագետ:Մեր դպրոցում պատեր չկան ,ամեն ինչ թափանցիկ է:Մեր ուսուցիչներն ասես մեր ընկերներն լինեն, մենք կարողանում ենք նրանց հետ ամեն թեմայով խոսել: Նրանք մեզ միշտ ժպտում են:Մեր դպրոցում կարող ենք ընտրել մեր ուզած առարկան,ես ընտրել եմ ծրագրավորում,քանի որ համակարգչով աշխատելը ինձ համար մի կյանք է:Սեբաստացի լինելը ինզ դարձրեց ընկերասեր և ազատ արտահայտել իմ կարծիքը:Մենք Սեբաստացիներս շատ ենք ճամփորդում ու ամեն անգամ ինչ, որ նոր բան բացահայտում:
Սեբատացի լինելը առավելություն է:Շնորհակալ եմ իմ ծնողներին,որ ինձ տվեցին այդ հնարավորություհը:
Ես հպաարտ եմ ,որ Սեբաստացի եմ:

1 thoughts on “Ես` սեբաստացի եմ

Թողնել մեկնաբանություն